مراسم عزاداری رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان مشهد مقدس به مناسبت گرامیداشت شهادت خادم الرضا(ع)، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و همراهانش امروز شنبه 5خردادماه 1403 در مشهد برپا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف مشهد این مراسم از سوی اتاق اصناف مشهد  با حضور غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حسین حسامی عضو شورای اسلامی شهر مشهد، سید ابراهیم علیزاده رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد، علیرضا شاهرودی رئیس دایره تخصصی اداره نظارت بر اماکن عمومی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین عماد دخانی مدیر کل دفتراموراجتماعی و فرهنگی استان خراسان رضوی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد مقدس، رؤسا و اعضای اتحادیه های صنفی و تعداد زیادی از بازاریان از ساعت 15 الی 17 در محل مسجد غدیر بابا علی، واقع در بولوار سازمان آب، انتهای ارشاد یک، برپا شد.
هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد،  ضمن تسلیت مجدد این فقدان بزرگ به مردم شهیدپرور، در حاشیه این مراسم گفت: به دنبال سانحه هوایی برای رئیس جمهور و همراهانشان،  اتاق اصناف با تشکیل ستاد بحران و برگزاری جلسات مختلف در راستای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت،  به همراه تمامی اتحادیه ها تمام قد پای کار بود.
مخملی  با اشاره به اینکه از همان ابتدا با تمام ظرفیت در راستای برگزاری آبرومندانه مراسم تشییع شهدا در تلاش بودیم، افزود: در جریان برگزاری مراسم، تعدادی بنر با تصویر شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و همراهان ، به چاپ رسید و در مسیرهای اصلی شهر و بین مغازه داران توزیع شد. همچنین اتحادیه ها و  واحدهای صنفی با احساس تکلیفی که داشتند و عاشقانه با نصب پرچم سیاه بر سردر مغازه‌ها در سوگ رئیس جمهور خود نشستند.



روابط عمومی اتاق اصناف مشهد


با عرض پوزش این مطلب نیاز به کلمه عبور دارد

لطفاً کلمه عبور را وارد نمایید