اعضاء هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد


منو اصلی
    icon_home.gif صفحه نخست

    متن جدید قانون نظام صنفی
    آیین نامه ها
    آموزش
    دستور العملها
    سایر قوانین
    وظایف قانونی اتاق اصناف
    چارت تشکیلاتی اتاق اصناف
    کمیسیون های اتاق اصناف
    کمیته قرعه کشی

در کشور ما صحبت ازبرندسازی، برندینگ و مشاوره آن کم نیست، این روزها اصناف تولید کننده نیز در تکاپوی ایجاد برندهای معتبری هستند که قابلیت رقابت با همنوع خارجی خود را در داخل و خارج کشور داشته باشد، ضمن اینکه باید در نظر داشت که برند و برندینگ، فقط طراحی لوگو و انتخاب فونت


سازمانی نیست ، بلکه در برندینگ ما باید ذهنیت مردم را نسبت به برند به شکل خاصی دربیاوریم، خاص شویم و افرادی خاص یا عام به سمت ما بیایند و سراغ برندهای دیگر نروند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد در همین زمینه خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد اظهار داشت: در ایجاد یک برند بر جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده شده وبدین وسیله برای مشتریان و سایر ذی نفعان جلوه ای ارزشمند ایجاد خواهد کرد.

هادی مخملی در ادامه افرود: ما امروز در اصل تولید و توسعه نیاز مبرم به ایجاد برند داریم و برند مزیتی است که به عنوان یک ظرفیت نسبی و مزیت رقابتی می توان از آن یاد کرد،دانشی است که با برتری دادن به یک برند باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت شده و اعتبار و شهرت آن به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود.

وی با اشاره به اینکه ما نباید مصرف کننده صرف برندهای خارجی باشیم، اضافه کرد: امروزه ما برای حضور در بازارهای جهانی نیازمند تولید کالاهای با کیفیت ایرانی و استفاده از روشهای هوشمندانه تجارت و تولید ثروت هستیم، تا سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش پیدا کند و از همه مهمتر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای تولید کننده شود که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی آن صنف یا شرکت باشد.

خزانه دار و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد بیان داشت: با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت مدگرایی، در اختیار داشتن برند یا نام های تجاری معتبر به عنوان یک ضرورت در ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود.

هادی مخملی خاطرنشان کرد : ما در برندسازی باید دنبال اصولی باشیم  که کالای ایرانی در داخل و خارج کشور تبدیل به  یک سرمایه اجتماعی شده وبا عث ایجاد اعتماد در بین مصرف کنندگان شود.

وی گفت : ما می دانیم که اهمیت برند برای مشتری بواسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می شودو این مهم بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می شود که می توان برند سازی کشوری و تلاش برای جذب توریست و کسب و کار را از مهمترین این عوامل برشمرد.

روابط عمومی اتاق اصناف مشهد


بازگشت…

کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نام شما (ضروری): 
ایمیل شما (ضروری): 
نظر:
کد امنیتی
کد امنیتی

  [ بازگشت ]
امتیاز دهی به مطلب

انتخاب ها

اشتراک گذاري مطلب