نظارت‌های صنفی ۲۴ ساعته در دهه آخر صفر خواهیم داشت نظارت‌های صنفی ۲۴ ساعته در دهه آخر صفر خواهیم داشت

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: با افزایش بازرسی‌های صنفی به خصوص دراطراف حرم باید شرایطی ایجاد شود که زائربدون دغدغه زیارت داشته باشد.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: با افزایش بازرسی‌های صنفی به خصوص دراطراف حرم باید شرایطی ایجاد شود که زائربدون دغدغه زیارت داشته باشد.


هادی مخملی درگفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اقدامات انجام شده در دهه آخر صفر تصریح کرد: ۷۰۰ واحد صنفی منتخب دراطراف حرم ۲۰ قلم کالای اساسی را با نرخ مصوب موظف هستند عرضه کنند. همچنین ۲۰ واحد سوپرمارکت شناسایی شده که دررینگ اول حرم امام رضا(ع) با نصب بنر، قیمت نان بسته بندی را با قیمت مصوب یارانه‌ای عرضه کنند.

رییس اتاق اصناف مشهد در ادامه گفت: ۳۶ واحد صنفی در حوزه عرضه مواد پروتئینی شناسایی کردیم و تامین مرغ انجام شده که مشکلی برای عرضه نداشته باشند.

وی افزود: گشت‌های نظارتی در اطراف حرم را به روزی ۱۶ ساعت در نظر گرفته شده که در پنج روز آخر دهه صفر این نظارت‌ها برای رفاه حال زائران ۲۴ ساعته خواهد شد.

این مسئول شهری یادآورشد: شهروندان و زائران شکایات خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و...  را می‌توانند با شماره تماس ۳۷۰۴۵ اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.به گفته مخملی، ما همچنین همزمان با نظارت صنفی دراطراف حرم، روزانه ۳ تیم نظارتی در بحث نوشت افزار و لباس فرم مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس روانه بازار میکنیم.