امام رضا(ع) :كسى كه كسب و تجارت مى ‏كند بايد از دروغ اجتناب كند
آخرین اخبار:
چهارشنبه، 30 آبان ماه، 1397
رئیس اتاق اصناف مشهد: فعالان حوزه برندسازی باید از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند
نویسنده: mohtasham تاریخ ارسال : پنجشنبه، 25 مرداد ماه، 1397 تعداد بازدید: 71

رئیس اتاق اصناف مشهد مقدس گفت : فعالان حوزه ی برند سازی باید از معافیت های مالیاتی برخوردار شوند.

محمود بنانژاد با بیان اینکه بیش از 10 برند صنفی و خدماتی در مشهد وجود دارد، اظهار داشت: امروز این برندهای صنفی به صورت علمی هم وارد ماجرا شده‌اند و به دنبال بررسی نیاز مشتریان شان هستند زیرا برندینگ دیگر از سطح نشان تجاری و لوگو خارج شده و نیازمند علم بازاریابی، نگهداری، بازخورد نظرات مشتریان و بهبود عملکرد براساس خواسته متقاضیان است.

وی با اعتقاد بر اینکه ایجاد برند از سوی صنایع و اصناف مزیت‌هایی به دنبال دارد و در خدمات به مشتریان هم تاثیرات خاصی می‌گذارد، خاطرنشان کرد: برند با کنترل کیفیت و تبلیغات ایجاد می‌شود اما نگهداری از برند سخت‌تر از ایجاد آن است زیرا خدمات وکالاها باید همواره در چارچوب استانداردها باشد تا آن برند حفظ شود؛ همانطورکه صنایع بزرگ دنیا با کوچکترین اشکالی در کالای خود آن را از سطح بازار جمع می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: هر چند این اقدام برای آنها ضررهایی به دنبال دارد اما کمتر از آسیب رسیدن به برند آن شرکت است. بنابراین، ایجاد برند حمایت از حقوق مصرف‌کننده را به دنبال دارد و تولیدکنندگان و اصناف صاحب برند همواره اشکالات را رصد می‌کنند و در جهت رفع آن گام برمی‌دارند.

بنانژاد درباره اقدامات انجام شده برای تشویق واحدهای صنفی و صنعتی استان به برندسازی اظهار کرد: برگزاری همایش برندینگ در 5 سال گذشته از سوی انجمن مدیران صنایع خراسان هر چند ممکن است از دید عده‌ای تنها یک همایش باشد، اما در واقع سبب تشویق بسیاری از صنعتگران و اصناف به برندسازی و یا بالا بردن اعتبار و ارتقاء برندشان شده است تا جایی که در سال گذشته واحدی صنفی به عنوان یکی از برندهای برتر معرفی شد. از طرفی ما در اتاق اصناف در کنار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دوره‌های آموزشی و همایش‌هایی در این زمینه در دستور کار داریم.

رئیس اتاق اصناف مشهد با گلایه از عدم حمایت دولت از برندهای صنفی اظهار کرد: اولین ورود دولت در مقابل صنفی که کالایی با برند خاص تولید می‌کند، در حوزه مالیات‌ستانی است و هرکسی برند شود باید مالیاتی آنچنانی بدهد در حالی که وضع باید بالعکس باشد و برای افرادی که به برندسازی همت کردند، تشویق‌هایی مثل معافیت مالیاتی اعمال شود.

منبع : دبیرخانه همایش برندینگ

 













کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب