امام رضا(ع) :كسى كه كسب و تجارت مى ‏كند بايد از دروغ اجتناب كند
آخرین اخبار:
سه شنبه، 6 اسفند ماه، 1398






رئیس اتاق اصناف مشهد: برند، هویت کالای تجاری است
نویسنده: mohtasham تاریخ ارسال : دوشنبه، 4 مرداد ماه، 1395 تعداد بازدید: 396

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ایجاد برندهای ملی در بازار کشور به توسعه اشتغالزایی کمک شایانی می کند. به نقل از دبیرخانه دائمی همایش برندینگ، محمود بنانژاد با بیان اینکه برند در اصل یک هویت برای کالای تجاری بوده که ایجاد و نگهداری آن هزینه‌هایی را به دنبال دارد، اظهار کرد: زمانی یک برند

می‌تواند موفق باشد که کیفیت و قیمت تمام شده آن نسبت به سایر کالاهای تولیدی بهتر باشد و در این صورت است که می‌تواند وفاداری مشتری را جلب کند.وی افزود: آنچه که مسلم است دنیای امروز، دنیای مشتری‌مداری است و دیگر قیمت ملاک خرید نبوده و برای اینکه یک کالا با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود کیفیت، بسته بندی و خدمات پس از فروش خوبی باید داشته باشد.
 
بنانژاد یادآور شد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا در اصناف این فرهنگ را ترویج کنیم که کالای فروخته شده پس گرفته می‌شود چون زمانی یک برند موفق خواهد بود که بگوید اگر کالا را قبول ندارید، آن را پس می‌گیریم.
 
رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: همیشه تولیدکنندگان آزمایش‌های مختلفی انجام می‌دهند تا بتوانند ذائقه مشتری خود را فهمیده و هم گام با آن حرکت کنند و با پس گرفتن کالا نه تنها از نوع سلیقه مشتری باخبر می شود بلکه می‌تواند کار خود را گسترش نیز دهد.
 
وی با اشاره به اینکه با ثبت برند و توجه به مرغوبیت کالا می‌توان اعتماد خریدار را جلب و کمک شایانی به مصرف تولیدات داخلی کرد، گفت: متاسفانه مردم با تصور اینکه کالای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است استقبال کمتری نسبت به خرید داخلی دارند و ایجاد برندهای ملی به بازار کشور و توسعه اشتغالزایی کمک زیادی می کند.
 
بنانژاد در ارتباط با نقش اصناف در ترغیب مردم به خرید کالای داخلی اظهار کرد: تولید و توزیع دو زنجیره متصل به هم هستند که اگر در کنار هم قرار بگیرند به یک منافع ملی مشترک دست پیدا می کنیم در نتیجه هر دو واحد توزیعی و تولیدی باید در راستای تبلیغ برندهای ایرانی حرکت کنند.
 
وی در پایان بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی از موقعیت و جایگاه برند خود آگاهی ندارند که این موضوع مشکلات فراوانی همچون سوءاستفاده از برند آنها را به دنبال دارد و به نظر من برگزاری همایش برندینگ توسط انجمن مدیران آن هم در چهار سال متدوال کمک شایانی به تولیدکنندگان می کند تا از خطرات این حوزه آگاهی بیشتری پیدا کنند.شود.
منبع : ایسنا












کاربرانی که به این خبر امتیاز داده اند.(قرمز رأی منفی و آبی رأی مثبت):

مرتبط باموضوع :

 مراسم افتتاحیه مکان جدید واحد اجرائیات انجام شد  [ يكشنبه، 14 دي ماه، 1393 ] 1017 مشاهده
 تشدید نظارتها در نوروز97 با پیش بینی پنج طرح نظارتی  [ دوشنبه، 21 اسفند ماه، 1396 ] 306 مشاهده
 برگزاري نشست ساماندهي استقرار صنوف خراسان رضوي  [ دوشنبه، 19 تير ماه، 1396 ] 339 مشاهده
 یادداشت :پاچال داری و مدیریت فروش  [ چهارشنبه، 27 شهريور ماه، 1398 ] 98 مشاهده
 تشکل کاریزمایی  [ دوشنبه، 9 دي ماه، 1398 ] 36 مشاهده
امتیاز دهی به مطلب
انتخاب ها

 فایل پی دی اف فایل پی دی اف

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب

 ارسال به دوستان ارسال به دوستان

 گزارش این پست به مدیر سایت گزارش این پست به مدیر سایت

اشتراک گذاري مطلب